2009. március 2., hétfő

Eddig nem akartam a blogomba a képeken és a mintákon kívül mást írni, de most úgy döntöttem, hogy ma kivételt teszek.
Nagyon szépen köszönöm a sok dicséretet! Igyekszem a továbbiakban is megrajzolni a mintákat, hogy megoszthassam veletek.
Ezúton szeretnék mindenkitől elnézést kérni, aki díjat adományozott nekem (vagy a jövőben adományozna), hogy ezekre a blogomban nem reagáltam, de ezt a jövőben sem fogom megtenni. Mindenkinek jól esik egy ilyen díj, de szerintem nem sok értéke van, mert túl gyorsan szaporodik.
Mindenkinek további sikeres gyöngyözést kívánok!

Szilu

3 megjegyzés:

Ági mama írta...

Maximálisan egyet értek veled!
Köszönöm a sok szépséget és a mintákat!

Kiss Antalné írta...

Eddig is csodáltam a munkáidat,da az Egyiptomi szetted teljesen elvarázsolt!
Köszönöm a mintákat!
Üdv Rozi

Adrienn írta...

Csodálatosak az ékszereid!
Nagyon köszönöm a mintákat, remélem előbb utóbb leszek olyan bátor, hogy bele is kezdek valamelyikbe. Gratulálok!
Adrienn